Naprawy układu kierowniczego
W trakcie napraw wymieniamy: końcówki drążków kierowniczych, drążki kierownicze, zwrotnice, przeguby, płyn wspomagania itd.
Regenerujemy i wymieniamy pompy wspomagania i maglownice.
Od sprawnie działającego układu kierowniczego zależy jakość kierowalności pojazdem i związane z tym bezpieczeństwo użytkowników. Do rzadkości należą obecnie samochody nie wyposażone we wspomaganie układu kierowniczego. Symptomy jego złej pracy, które powinny wzbudzić niepokój właściciela, nie powstają gwałtownie, zwykle mamy pewien okres czasu aby zauważyć wycieki płynu, różnego rodzaju stuki układu do metalicznych włącznie, większy ruch jałowy kierownicy, oraz że auto się źle prowadzi. Należy wiedzieć o tym, że trwałość układów kierowniczych zmniejsza się znacznie ze względu na dodatkowe obciążenia, gdy kierowca wprowadza zmiany w zakresie cech fabrycznych układu jezdnego montując niższe sprężyny, twardsze lub bardziej miękkie amortyzatory i szersze opony.
Należy również wiedzieć, że aby naprawa była wykonana właściwie powinna być zakończona ustawieniem geometrii, co realizujemy w naszym serwisie na skomputeryzowanym stanowisku do geometrii, które dopasowuje dla różnych modeli Forda właściwe parametry kątowe.
Odpowiadając na pytania Klientów o ceny napraw wymagających ustawienia geometrii dodajemy obie ceny do siebie. Spotykamy się również z tym, że zachęcająca cena napraw podawana w innych warsztatach, nie zawiera geometrii i jest dzięki temu niższa. Klient nie powinien zgodzić się na niewykonanie ustawienia geometrii, gdyż ma ona wpływ na bezpieczeństwo, sterowność pojazdu i zużycie opon i wiele innych parametrów.
Najważniejsze jest niedopuszczenie do większych usterek, a tego można uniknąć odwiedzając nasz serwis przynajmniej raz w roku lub co 15 000 km.
W każdym przypadku, gdy zaskoczy Państwa usterka samochodu jesteśmy zawsze do dyspozycji.